maviummu19 aysemerve2025 çok normal bir durum bizde de öylr oldu deprem vs oldu o dönem sonrasında taşınma falan derken 5.ayında tekrar yaptırabildik işitme testini geçti
aysemerve2025 maviummu19 5. Aynda normal işitme testi mi yaptırdınız yoksa isimi farklı mıydı. Bize klinik abr testi diye bi test ile tekrar yapılacak denildi
aysemerve2025 gizos26 bana da bugün bu durumdan dolayı risk faktörü taşıdığı için devlet detaylı istiyor denildi ona da canım sıkıldı. Peki size tekrar normal işitme testi mi denildi bize klinik abr testi diye bir test yaptırmamızı söylediler
gizos26 aysemerve2025 tekrar işitme testi dendi ama kontrol amaçlı korkacak bir şey yok dediler üzülmeyin bir şeyi yoktur inşallah
maviummu19 aysemerve2025 biz işitme testi yaptırdık uyuduktan sonra yapıldı ultrason benzeri bi cihazla iki kulağına da belli dozlarda ses verip bilgisayarla beyindeki sinyallere bakıyorlar galiba hızlı oldu