aysemerve2025 Merhabalar aranıza yeni katıldım dün doğum yaptım 38+5 sezeryan doğum. Bugün işitme testinden geçemedik. 10 gün sonra tekrar bakılacak. Bu durumu yaşayan sonra geçen var mı canım sıkıldı
[silindi] aysemerve2025 evet bizde öyle oldu 10 gün sonra gittik geçmişti sıvı olabilir demişti doktor normal demişti yani 🤍
endoplazmikretikulumiste aysemerve2025 çoğunluk geçemiyor sonrasında geçiyor demişti doktor biz ilkinden geçmiştik bunun üzerine söylemişti endişe etmeyin
gizos26 aysemerve2025 hayırlı olsun canım sağlıkla büyüsün bebiş bizimki geçti ama 6 ay sonra tekrar gelin dedi ben de anlamadım
Derinmom26 gizos26 yoğun bakım geçmişi, erken doğum, yüksek sarılık, ailede işitme kaybı olan birey gibi şeyler varsa 6. Ayda tekrar işitme testi önerilir
aysemerve2025 gizos26 merhaba size 6 ay sonra gelin demiş ya bizde bugün gittik testten geçtik ama 6 ay sonra kayseri şehir hastanesine gidip bi test yaptırmamızı söylediler sebebi de gebelikte troid hapı kullandım diye prosedür dediler. Sizde böyle bi ilaç kullandınız mı acaba
mavikelebek__ aysemerve2025 39+2 doğdu kızım. Sag kulaktan geçti ancak sol kulakta dogum sıvısı kaçmıştı.bu yüzden geçemedik. 10 gün sonra gittik yeniden yapıldı testten geçtik
aysemerve2025 mavikelebek__ zeyd1 cigdem12345 Teletabianteni Hepinizden Allah razı olsun paylaştığınız ve cevap verdiğiniz için içimi rahatlattınız bir nebze 🙏🏻
zeyd1 aysemerve2025 Merhaba evet ben normal doğum yaptığım gece işitme testi yapıldı geçemedi su kaçmış olqbilir dendi 10 gun sonra gittiğimizde geçmişti cok şükür. Sende umutsuzluğa yapılma gecer Allahın izniyle
Teletabianteni aysemerve2025 biz de aynısını yaşadık 15 gün sonraya randevu verdiler geçti şükür merak etmeyin
gizos26 aysemerve2025 merhaba canım yok ben ilaç kullanmadım fakat doğumdan sonra bebeğim yoğun bakımda kaldı bir hafta o yüzden tekrar istemeleri gerekiyormuş doktorum söylemişti
aysemerve2025 gizos26 bana da bugün bu durumdan dolayı risk faktörü taşıdığı için devlet detaylı istiyor denildi ona da canım sıkıldı. Peki size tekrar normal işitme testi mi denildi bize klinik abr testi diye bir test yaptırmamızı söylediler