Deletedmom_897 BenDiyeBiri_ Renk olarak harika ama kumaş türü acından bana tık abartı gelir 🤭 Bu dursun başka alın yerine elbise harika çünkü
Minel-inannesi BenDiyeBiri_ tamamen kişisel tercihim yakın yada uzak kimsenin düğününe bu renk tonlarıyla katılmıyorum. Ama modeli çok hoşmuş😊
Mnli BenDiyeBiri_ elbise çok güzel ama kendi isteme evden çıkış kıyafetiniz falan olarak direk burda post açılacak bir elbise düğünümde biri gelinlik giydi diye
gg3848 BenDiyeBiri_ ay ben laf olur korkumdan krem bej tonları bile giymiyorum düğünlerde aslında modeli çok güzelmiş başka bir rengi varsa onu tercih edebilirsiniz bence🤗
210624 BenDiyeBiri_ bence düğünde giymeyin başka biryerde giyin , çok güzel ama o düğünde göze batar bu abiye