BenDiyeBiri_ Günaydın kizlar ekimin 5 nde eşimin kuzenin düğünü var bı abiye aldım rengi sarı tereyağı sarısı gibi bı tonu var ışıkta bakınca beyaz gibi duruyor sizce düğünde giysem yanlış anlaşılır mı yaa
Mariposa BenDiyeBiri_ gelinle yarisir gibi ben dugunlerde beyaz krem tonlari giymemeyi tercih ediyorum 🙂 model guzel ama baska renk olabilir
Deletedmom_897 BenDiyeBiri_ eşimin kuzenin düğünü var Elbise cok şık ama bu düğün için uygun değil bence .
Balteknem BenDiyeBiri_ çok güzel bence gıy ya artık okadar çok takmadıklarını düşünüyorum düğün sahıbının
BenDiyeBiri_ Mariposa ben normalde asla öyle bı düşüncem uok ama aldıktan sonra bir pişman olmadım değil
ozgeden ben olsam giymezdim canım. kendi düğünümde giyen olsa pek umursamazdım ama yine de başkasının ne düşüneceğini bilemiyoruz tabi ki
dr_oetker Gelinin kız kardeşi felan olsan neyse de damadın kuzeninin eşi olarak çok fazla olur. Başka renk tercih etmelisin elbise modeli çok gğzel.
BenDiyeBiri_ Deletedmom_897 ya bende bana göre en abartılı elbise bu normal abiye falan hiç kullanmam
BenDiyeBiri_ Balteknem gelin takmasa bile bvn cpk taktım ya benim dugundede beyaz giyildi hiç umursamadım ne bileyim her insan bir değil
Balteknem BenDiyeBiri_ beyaz durmuyor kı sarı yanı yağ rengi belli üstelik bence şuanki tesettürlü hanımlar gördüklerim bu sekıl çok sık gıyınıyorlar
BenDiyeBiri_ Balteknem ya millet ne renkler giyiyo evet bende bir çok arkadaşta gördüm instada da görüyorum çok şık