adaatuna UrbanMom yazılım proje yöneticisi olarak çalışıyorum, 9-6 çalışan bakıcı var öbür türlü imkansız. gece çalışıp gündüz bebeğe bakmak da çok gerçekçi değil maalesef :(
UrbanMom adaatuna gece 2den asagi pek uyuyan biri değilimdir 8de oğlan uyur belki o saatten sonra da yapabilirim
monarosealp34 arbukerva evet ama oğlum 3 ay sonra 3 yaşına girecek belki hafta sonları falan bişiler olur diyorum babası ilgilenir
emiyomu Çağrı merkezi çocukla yapılacak bir iş değil ki. Sürekli yada 5 dakikada bir çağrı geliyor bilgisayar başımda işlem yaparak konuşuyorsunuz. Sadece gece vardiyasıda çok zor olur dayanamazsınız. Ben bekarken çalışmıştım o zaman bile canım çıkmıştı
UrbanMom emiyomu deneyelim bakalım çocuğa bakacak kimse olmadığı için seçeneğim çok kısıtlı ve çalışmayı gerçekten çok ozledim
yagizsmom UrbanMom yazılım uzmanıyım ben de şu anda gündüzleri hala bakamıyorum iyi ki işyerim anlayışlı da geceleri çalışıyorum
UrbanMom yagizsmom sizin bir mesleğiniz varmış en azından bende aslında grafik tasarım mezunuyum ama hic bilgi hatırlamıyorum