Ne iş yapıyorsunuz? Çalışmayı çok özledim, oğluma bakacak kimse yok diye mecbur işten çıktım kaç senemi yaktım. Eşimden para istemek zor geliyor bana kendi parama alışmışım hemde tek maaş ev kira çok zor. Hangi işlerde çalışıyorsunuz internetten is ilanlarına baktım ama pek bir şey bulamadım. LinkedIn üstünden artık firmalara mesaj attım ama dönüş olmadi. Tavsiyeniz varsa çok sevinirim. Gece çalışması bilgisayar üstünden benim için daha iyi olur hatta çünkü oğlum uyuyor bende rahat çalışırım ama gündüzde yapacağım varsa olur zorlarım artık.