Uyanmıyorsa eğer sizin uyandırıp beslemenize gerek yok çünkü uykusunu bölmeniz iyi değil öyle olursa ona alışır. Benim kızım hiç kendisi uyanmadan ben uyuyorken alıp besliyordum ne olursa olsun benim içim rahat etmiyordu herkesin şahşi fikri farklıdır. Kimi emzir der kimi emzirme der ama şahsen bir kere de olsa uykusundayken emzirebilirsiniz en azından aç huysuz uyanmamış olur. Ama tabikide kesintisiz uyuması onun için çok iyi,daha çok küçük ama uyku saati biraz geç,öne çekebilirsiniz bu uyku eğitimi falan değil rutin,saat 10 ile gece 2 arası büyüme hormonunun en verimli yüksek olduğu saatler uyuduğu yerin karanlık olmasıda onun için iyi geceyi ve gündüzü ayırt etmeye çalışır.