Doğduğundan beri molfix kullanıyordum ama son bir kaç aydır sızdırmaya başladı şimdi Sleepye geçtim sabaha kadar kalıyor sabah açtığımda çok fazla yapmış olsa da hiç sızdırmıyor öncesinde zıbın yetiştiremezdim her altını açtığımda gece gündüz farketmez hep ıslak olurdu çok şükür şimdi öyle bir sorun kalmadı