ikizlerin benim kızım kreşe başladığında başlarda katılmıyordu etkinliklere. Özellikle hareketli, danslı oyunlara uzun süre katılmadı. Her gün videolar gelirdi benimki elini arkasına atmış, çatık kaşlarla izliyor sadece. Sonra bir açıldı tam açıldı.. videolarda çocuklar falanca neden katılmıyor diye soruyorlardı hatta, öğretmeni de şu an izliyor öğreniyor derdi.
Yani uyum süreci her çocukta aynı olmuyor, bazılarının biraz daha zamana ihtiyacı olabilir. 🌸