Kızlar 5 gün oldu kreşe baslayalı oğlum 3 buçuk yaşında konuşmasında gerileme var kreşle toparlacagını söyledi doktor denemek istedim fakat öğretmen bu kısa süre de oyun oynadığını be etkinlik yapmak istemediğini söyledi fakat bu çocuğu eve getirdiğim zaman önüne boyama kitapları oyun hamuru falan koyunca gayet de oynuyor ama okul neden etkinliklere katılmadığını bilmiyorum bu süreci yaşayan var mı aranızda