saremomm_ aylisinannesi evet düşünüyorum teşekkür ederim ama bebek saçlarım çok fazla kopmalar aşırı açıcıdan o yüzden toparlayıp yaptıracağım 🥰
binnur37 saremomm_ A101de kavanozda hindistancevizi yağı var duşa girmeden 1 saat önce çok diplere gelmeden komple sürüp tarar öylede bekletip sonra duşa girip bir güzel şampuanlarsan saçların yumuşacık olur aklında olsun
KayraVeAnnesi_06 saremomm_ Bu ben 🫠 benimde saçlarım sarı her boyada yıpranıyor bende sizin gibi yaptırmayı düşünüyorum Bence çok güzel olmuş güle güle kullanın 🌸✨