saremomm_ Saçımı yıllar sonra koyu yapıp ombreye çevirdim kızlar nasıl görünüyor sizce aynada koyu görünce saçımı tuhaf oluyorum saçlarım çok koptu yandı artık biraz dinlensin diye ombreye geçtim Platin sarıydı saçlarım
binnur37 saremomm_ Tokayı çıkarıp öyle çekeydin iyiydi tam anlayamadım çizgilerini 😀😀 Ama tonu güzel turunculuk yok gibi duruyor Güle güle kullan 🥳
PoppyDaNeer saremomm_ Bu renk tonunu ben pek sevmiyorum yapay geliyor. Ama saçlarınız yandıysa biraz dinlendirmek iyi olur, güzelce bakım yapın toparlanır.
aylisinannesi Güzel görünüyor güle güle kullanın ön kısımları çok siyah asizi rahatsız ediyor sa çerçeve balyaj yaptırabilirsiniz yüzünüze yansıyan kısımlar daha sarı olur
saremomm_ aylisinannesi evet düşünüyorum teşekkür ederim ama bebek saçlarım çok fazla kopmalar aşırı açıcıdan o yüzden toparlayıp yaptıracağım 🥰