Alazzz 10 güne kadar normal demişti doktor 10. Gün gece acile götürdüm oğlum gazını çıkarıyor kötü kokuyor karnı sert değil huzursuzda değil ama 10 gün olduğu için getirdim dedim muayene etti doktor bağırsaklarını dinledi bağırsakları çalışıyor fitil vermeyelim her emzirmeden önce 1 çay kaşığı zeytinyağı ver yapmazsa yarın gene gel kontrol altında tutalım dedi dediğini yaptım ertesi gün sabah kakasını yapmıştı fitil vermeyin bağırsakları tembelleştirebilir