Arkadaşlar merhaba. Sevgililer Gününden beri kızımdaki idrar yolu enfeksiyonuyla baş etmeye çalışıyoruz.
10 gün kadar suprax kullandık. sonraki testlerimizde kültür de hep üreme çıktı🤦🏾♀️
kızımın ateşi geçti, diş bile çıkardı o dönemde, eski mutlu huzurlu haline geri döndü diyoruz ama gelin görün ki her yeni kültür sonucu öncekinden daha kötü çıkıyordu.
5 kez idrar testi verdik düşünün🤦🏾♀️ En son doktor kültür sonucuna göre hastaneye yatması gerektiğini çünkü üreyen bakterinin tedavisinin ancak damar yoluyla olduğunu vs söyledi. Ben de doktordan tekrar bir idrar testi talep ettim. Ama bu sefer sondayla alınmasını istedim.
Doktor da sağolsun anlayışlı olduğundan kabul etti. Kızımdan sondayla idrar alındı( Hissetmedi bile miniğim)
VE SONUÇ TEMİZ ÇIKTI!!!
Bu postu enfeksiyon sorunu yaşayıp sürekli kültüründe üreme çıkan anneler okusun diye açıyorum. Eğer çocuğunuzun durumu iyiyse herhangi bir sıkıntısı yok gibi hissediyorsanız ama kültürde üreme çıkıyorsa lütfen sondalı idrar testi isteyin.
çocuklara boşuna antibiyotik kullandırtmayın. Hele benimkisi gibi çıkarsa boşuna hastaneye yatırtıp delik deşik ettirmeyin.
kız bebeklerde torbayla idrar alma yönteminde genelde yanlış sonuç çıkıyor
bu benim açtığım bir konudan belki yardımcı olur...