5 ay 14 günlük kızım . Rutin kontrol için doktorumuza gittik. Gitmeden bir kaç gün öncesinden bezinde çiş olmasına rağmen ağır bir koku fark etmiştim , ettiğimden beridir de aşırı huzursuz , sürekli ağlıyordu. Doktorunu bilgilendirdim idrar örneği alalım dedi. İlk torba bağladılar , sonuçta lökosit çok yoğun ama kaka da bulaştığı için emin olmam lazım dedi bi an da neye uğradığımı şaşırdım üç kişi sondayla küçücük yavrumdan idrar aldılar. Bebeğimin öyle bir bakışı vardı , öyle ağladı ki sanki yalvarıyordu anne nolur al beni dercesine .. üstünden 2 gün geçti ama psikolojik olarak çok suçlu ve çok kötü hissediyorum. Neden böyle oldu anlamıyorum ama sanki bebeğime çok büyük zarar vermişler gibi hissediyorum. Gözlerim doluyor hala , kızımın o çırpınışı gözümün önünden gitmiyor. Çok suçluluk duyuyorum. Üstümden atamıyorum bu duyguyu. Bebeğim de enfeksiyon mu var neden oldu düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Ne yapmam lazım ? Bebeğinde enfeksiyon çıkan anneler nasıl atlattılar ? Nelere dikkat etmem lazım ? Bilgisi olan tecrübeli anneler akıl verebilir mi ?