minikkkelebek mamacitaa_ zayıflamak için bir şey yapmıyorum aslında kahve aldım ama daha kullanmadım onu kullanmayı düşünüyorum
Zese Bende görüntüsünden rahatsız olduğum için şikayet ediyordum giydiğim kıyafetlerde bi kere mağazada kadın süwenin toplayıcı sütyenlerinden al diye önerdi o günden sonra hep onu kullanıyorum deneyin mağazasında pahalı ama küçük gösteriyor şükür