Arimayaa biz eşimle görücü usulü tanıştık. Benle tanışmadan 1 hafta önce evini kiraya vermiş ,kiracı sözleşme de istememiş toki çıkmış anahtar teslim bekliyorlardi 3 4 aydan çıkarız demiş eşimde kabul etmiş boş durana kadar otursunlar demiş neyse biz tanıştık 4 ay içinde Nişan düğün oldu evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım çocuk doğdu 9 10 aylik oldu anca çıktılar evden biz kendimiz hemen karşı apartmandaki kirada oturduk bide senelik kira istedi ev sahibimiz. Kendi kiracimıza dedik ki siz bizim oturduğumuz eve geçin 6 ay kira ödemeyeceksiniz tasinmaniza yardım edelim araba tutalım direk karşı caddede zaten yok dedi inat etti, evden çıkarken de kombiyi bozmuş gitmişler nerdeyse 2 seneye yakın çıkaramadık