Kullandığım hiçbir takıyı tamirsiz kullanmadım diyebilirim sadece altın takarım ama gerçekten ayarı gramı yüksek olan takılarımda bile bunu yaşıyorum şuan takı kutumu açsam kopmuş ve tamire gidicek birsürü bileklik ve kolye vardır yüzüğüm bile kırılmıştı ortadan ikiye oda duruyor öyle kuyumcu bile hayret ediyordu 🤣 ve tamirden sonra tekrar tekrar artık dikiş tutmuyor değiştirmek üzere bekletiyorum hepsininde anlamı var başka birşey almak beni üzüyor. Yani bunun tek açıklaması nazar 🤣 kıyafetlerimde öyle olur ama onlardan çıksın hiç önemli değil size birşey olmasın ❤️