usenmedimyaptimbirvelet Fatoloji3103 oğlum 1 yaşından sonra hem kısa mont giydirdim hem de astoronot mont giydirdim ikiside iyi oldu. Kızıma da 1 yaş astronot mont aldım ama 1 yaştan sonra giyemez hareketleniyorlar
Minigim38 Fatoloji3103 2 sinide denedim ama normal mont çok daha kullanışlı. Astronotla robot gibi oluyorlar yürümesi zor oluyor kucağıniza alsanız rahat edilmiyor