moomya myavocado düzelttim bugün mamaya öncelik verdim sadece az az tadımlarla devam edeceğim bakalım
Bebikoluhayatim moomya 6 ay sadece tadım oluyor mamayı kesmeyin kabızlık olur mama mutlaka içmesi lazım dengesi şaşmasın dikkatli olun
moomya Bebikoluhayatim mamayı kesmemiştim ama işte ek gıdaya ağırlık vermiştim Yanlışmış işte :( düzelttim artık azalttım
moomya gkt300_ ben de öyle düşünmüştüm ama sindirm sistemini zorlarsınız diyince yanlış yaptığımı düşündüm