moomya bildiğim kadarıyla yanlış yapıyorsunuz. Bebek beslenmesinde 1 yaşa kadar asıl beslenme anne sütünden, anne sütü yoksa formül sütten / mamadan geliyor. Ek gıda destek bu konuda. İyi gıdalar alarak beslenmesini istediğinizi çok iyi anlıyorum ama henüz böbrekler, bağırsak vs gelişmeye devam ediyor bu yüzden yüklenmemeye çalışın. Bir de zaten ek gıda verirken kalori ve makro besin hesabını doğru yapamayabilirsiniz bebeğiniz için, o zaman da pek faydası olmaz. Diş çıkarırken falan da zorlanırsınız, diş dönemi beslenmek istemiyor çoğu bebek.