Ben sizi çok iyi anlıyorum neler yapmıyorduk uyandırmak için,ama sarılık geçsin diye mecbur emziriyorsun:( bir süre sonra azalarak bitiyor merak etmeyin hatta öff keşke eskisi gibi 3 saat uyusa dediğim oluyor şimdi.Ben o sarılık günlerinde saatle kafayı bozmuştum.şimdi gak dese veriyorum guk dese veriyorum saat tutmama gerek kalmadı yani.biz şimdi 50 günlüğüz.