Asyaaihsnser Hayırlı akşamlar kızlar bir aylık bebeğim var sarılık oldu iki saatte bir emziriyorum ama gece özellikle 3 den sonra çok zorlanıyorum :( ne zaman biter bu iki saatte bir emzirme siz de çok zorlandınız mı ne zaman bıraktınız :(
Bhs Asyaaihsnser benim bebeğim 2,5 aylık hala saatte bir iki saatte bir emmek için uyanır 😅 o bebekten bebeğe değişiyor ama üç ay en az devam eder bence
Erenela_ Asyaaihsnser ahh ahh biz 7 aylığız halen yapışık geziyoruz ama 2 saat kuralına uyma sarılık varsa yarım saat 1 saatte bir emzir tadını çıkar ek gıdadan sonra bu anları çok özlersin
Asyaaihsnser Deletedmom114 canım vallaha benim gözler kan çanağı bi tek anne sen değilsin diye telkin ediyorum uykusuzluk beni çok kötü etkiledi:(
AnneBebek1 Deletedmom114 aynen kesinlikle oyle 2 saatti doldurmadan emziriyorum. Ilk zamanlarda sarılığı için sık sık emziriyordum suanda ise kendi istiyor alıştı sanırım
Asyaaihsnser Erenela_ yaa hiç öyle düşünmemiştim ek gıdaya geçince emzirme azalıyor doğru diyorsunuz da gece çok zor oluyor iki saatte bir emzirmek :(
Denizmavisi Asyaaihsnser canmm ben doktorum ve ebemin izniyle 20 günlükken bırakmıştım ne zaman acıkırsa uyanır zaten dediler,şuan çok rahatım oğlum 6 aylık geceleri bir def uyanıyor emmek için ama bizim sarılık ! Riskimiz yoktu tabiki senin durumun farklı şuanda
Asyaaihsnser Denizmavisi sarılığı atlatınca bende mi öyle yapsam acaba acıkınca uyanıyor muydu 20 günlük bebek
Busra4242 Asyaaihsnser benimde bebeğim 3 bucuk aylık hala 2 saatte 1 emmek ister 3 saat bekleyim diyom beklemiyo emziriyom bnde 😊
Ygtek Asyaaihsnser eğer şanslıysanız uyku süreleri git gide artabilir. Sarılık bitince uyandırmanıza gerek yok. Benim oglum 6 bucuk aylık 2 saat uyusam seviniyorum. Dün saat başı hatta 30 dk da bir kalktım.
Anstz Asyaaihsnser başlarda o kadar zorlandım ki Allah ım dedim ne zaman düzelicek derdim perişandım. meğersem düzelmiyormuş zamanla alışıyormuşsun hala 2 saatte bir kalkar emer uyur şükür😊
Jelibon Asyaaihsnser Kırkı Çıkınca araları 3 saate çıkarmıştım. 3 saat sonra uyanmazsa uyandırıyordum gece. Ama sarılığı varmış geçene kadar 2 saatte bir devam et bence.