Usnac1995 momas Kesinlikle öyle oluyor. Kar yağınca bi heves eder çıkarırsın fotoğraf çekmeye. Para vermeye bile değmiyor, İstanbulda kış en fazla 2 ay 😂 tabi sen bilirsin yine ❤️
Redpepper İgorla zor yürünüyor ve sıcak tutmuyor sadece yağmurda kullanışlı oluyor. Vicco da su geçirmez dye satıyor ama su alıyor maalesef ama sıcak tutuyor, hafif . Ben hep vicco alıyorum ayakkabılarını
momas Redpepper kışın zaten çok dışarı çıkmıyoruz çıksakta avm market yani su geçirmemesi daha önemli bence
Arelmommy momas geçen sene igor aldım oğlum çamurda suda zıplamayı seviyor diğeri kısa geldi bana bu senede çizme tarzında almayı düşünüyorum
daenerystargaryen momas Bu Vicco bot sizin bebeğinize uygun değil. Daha çok minik ve daha tam yürüyemiyormuş. Bir de bunların ön ayak parmak kısmı dar oluyor. Bebeğinizin ayak parmaklarını sıkıştırıp rahatsız edebilir. Ben Viccodan bir ayakkabı aldım geçen seneden çizmesi vardı. Botu seneye almayı düşünüyorum. 2 yaşında olmasına rağmen bu tarz botlar fazla ağır oluyor onlara göre. Aldığım ayakkabıyı da ekliyorum. Işıklı ve içi dışı çok rahat.
Furkans_Mom_2018 momas vicconun resimini attıgın modelin aynısını almıştım oğluma ama memnun kalmadım çünkü ayağı ısıtmıyor ayakları buz gibi olurdu kalın çorapla giydirirdim bide su geçiriyo
sedaozan momas evet bence de öyle 😊 genelde zaten kalın tüylü çorapla giydiriyorum. Sularda zıplamayı da çok seviyor çocuklar o yüzden bence ideal 😊