momas vicconun bu zamana kadar hiç bir şeyinden memnun kalmadım bu bot kısa bir de suya çamura kara girmek basmak isteyecek su geçirmez diye aldığım botları da su almıştı beni haklı buldular ama kış bittikten sonra igorun bu model değil topo ski camo modelini kullandım memnun kaldım