Evden bozma sıbyan okulunda çalıştım. Yemeğe başlarken besmele bitince sofra duası ambulans sesi duyunca Allah şifa versin gibi şeyler öğretiliyordu içerideki insanlar iyi insanlar olduğu için izlenimim kötü değil ama ben çocuğumu oraya vermedim sebebine gelince öğretmenler çoğu öğretmen değildi ya da anaokulu öğretmeni değildi yani evdeki bakıcıdan Bir tık daha iyi yemeklere gelince paketli gıdalar veriliyordu böyle şeylere dikkat etmiyorsanız içerideki insanları iyi tanımak şartıyla düşünülebilir