Bugün mahallede bir evi kreş gibi yapmışlar aslında sübyan okulu. Görüşmeye gittim bakmak için falan MEB bağlıyız dedi. Gayet güzel temiz bir yer ama kızım gitmek istemiyorum ki 7 aylık ödeme ve 13000 tl kırtasiye parası istediler. İyi mi bilmiyorum ama asgari ücret üstü maaş almamıza rağmen bu fiyat bile düşündürüyor. 3.5 yaşında gitmeli mi onu da bilmiyorum ama evde yetersiz kalıyorum artık. 2 çocuk ev işi bitmiyor,yemek falan derken zaman kalmıyor. Çocukla oynamak istiyor yan komşunun kızları var büyük ikiside anlaşamıyor. Bende oynayamıyorum otursam oynasam akşama kadar yemek yapmasam aç kalacaklar evi temizlemesem ya da öylece bıraksam olmuyor. Varsa öneriniz buyurun