fyzas Benim bebeğim de 5 gece yoğun bakımda kaldı, o günleri hatırlamak dahi istemiyorum, bebekte enfeksiyon var deyip yatırdılar, verin bebeğimi evime gideceğim de diyemedim, Allah’tan gidip akşama kadar emzirebiliyordum. Ama akşam eve gidiş gece onsuz yatmak hala aklıma geldikçe ağlıyorum 😢 Allah’ım yardım etsin şifa versin sizin bebisinize de bir an önce kavuşun inşallah 💜