denizalismom Benim güzel geçti çok şükür 🙏 Sürekli gelen ağlama hissi , eşimi özleme hissi hariç 🥹 hatırlıyorum da hep durduk yere ağlama krizleri yaşıyordum. Eşim işe başlayınca çok ağlamıştım 🥹 sizin lohusalığınız nasıl geçti 🌸
newwmommy denizalismom hala lohusayım ve kötü geçiyor özellikle son zamanlarda belki çok erken ama yorgunum ve kendimi çirkin hissediyorum kocamla sürekli çatışma halindeyiz çok yalnızım
altay2123 denizalismom çok şükür benimde güzel gecmisti annem memlekete dönünce 3 4 gün çok ağlamıştım 😀
Ahsensmom_ Ay bende eşim işe başlayınca çok ağlamıştım bir de bazı şeylerden dolayı üzücü geçmişti şimdi ki aklım olsa daha farklı tepki verirdim
ipekkayaa biroglanannesii1 bende 2. Haftada oldum 1 hafta sürdü geçti neden oldu sizinki benim doktor alerji dedi ama
zulalaydmr Bütün lohusalığımı tek geçirdim annem de yoktu kimse sadece eşim vardı çok zor geçti cinnet geçirmeli ağlamalı bağırmalı ama atlattık umarım bana bunları yaşatanlar da aynı şeyleri yaşarlar 🫠
Deletedmom_985 denizalismom ya bence lohusalik 40 gun degil 73 gunluk kizim bana hala ara ara geliyolar
biroglanannesii1 ipekkayaa Hiç bir şey bulamadılar stresten olabileceğini düşündüler. Ailemden uzaktaydım biraz o beni kötü yapmisti üzülmüştüm bu duruma ona göre olmuş olabileceğini düşündüm.
moonrisekingdom Korkunç ötesiydi hayatımın en zor günleriydi çünkü sudan çıkmış balık gibiydim hiçbir şey bilmiyorum. Doğumdan önce herkes anlatıyordu şöyle zor böyle uykusuz kalacaksın falan diye hepsi bir kulağımdan girip diğerinden çıkıyordu olsun ben bebeğim için her şeyi yaparım diyordum. O kadar toz pembe görüyormuşum ki her şeyi gerçeklerle yüzleşmek ağır geldi benliğimi yitirdim resmen. Bebeğim 20 aylık oldu yeni yeni toparlıyorum desem yeridir. Ama şimdi bilinçliyim başıma ne geleceğini biliyorum ve rezilliğe de alıştım ikinci olsa o kadar çok depresyona girmem heralde😊
TunaGoktug babybabyt hahhaaa aynen benim kocam da öyleydi . Ben kendimi hatırlamıyorum nasıldım hiç bilmiyorum o kadar unuttum kendimi
123456777 babybabyt bacım kocam olsa yine razıydım benim kaynanam lohusa gibiydi🤣 sanırsın çocuğu o doğurdu bi tavırlar herşeye alınmalar sürekli
tyugsug babybabyt ay vallahi benimkide öyle neymiş bebek.büyüyünce kadar 2 3 aylik olana kadar annesigildr durmak gerekmiş ağlayınca panik oluyo bide benden daha çok yoruluyor bide hiçbisi yapmadan
Damyy_ İlk lohusaligim mükemmeldi ama arada istemsiz ve sebepsiz ağlıyordum hala düşünürüm neden diye 😂😂 ikinci de zordu çünkü evde bir bebek daha vardı ama depresyona girecek yada sebepsiz ağlayacak vaktim olmaması açısından iyiydi 😂
barismom Berbat geçti tam anlamıyla yalnız kaldım hep kendi kendine yeteceksin bu hayatta herkes gavurlaşmış
gokce_yekta denizalismom ayy o kadar güzel geçti ki annem ve eşim sağolsun prensesleri gibi hissediyordum 😂 o günleri tekrar yaşamak istiyorum diyorum bazenleri 😂 İkinci çocuk olursa şimdiki oğluma bakarsanız yine öyle davranırsan ikinci olur diyorum 😂😂🫠
cglr91 denizalismom benimde lohusalığım çok güzel geçti . Eşim annem ve kayınvalidem hep yanımdaydı destekçimdi ben sadece emzirdim herşeyi hallettiler sağolsunlar . Sadece ağlama hissi geliyordu durduk yere eşimle çay içmeye çıkıyorduk ya da arabayla tur atıyorduk nasıl iyi geliyordu .