Gamzeylul beslenmede sorun yok gayet normal ama huzursuzluğu zaman zaman oluyo oda bence gaz sancısı
Doktora sormustum her hangı bı rahatsızlık yaratabılıtmı dıye hayır dedı
Gecenlerde cok huzursuzlandı tahlıl yaptık temız cıktı
Zamanla gecme ıhtımalı varmıs ınsallah gecer