denizalismom ben kızıma kullanmamak için çok direndim kızım da en başta hiç istemedi öyle hatta emzik kullanmazken gece uykuları çok iyidi 3 aylıkken kesintisiz uyurdu kızım kundak falan da hiç yapmadım hatta
Fakat 4. Aya girmemizle ve 4. Ay atağı ile birlikte kızım emzik istediğini belli etti artık 1 gece boyunca ve gündüzde devam eden şekilde uyumadı ama karnı aç değil aşırı huzursuzdu falan chatGBT ye sordum Philips avent ultra soft önerdi gittik aldık eve geldim kaynattım ve verdim kızıma vermemle emziği tutması ardından iki pışpışla uyuması bir oldu
Fakat keşke alışmamış olsaydı emziğe keşke atak geçene kadar direnseydim vermemek için diyorum çünkü gece emzik düşse ağzından uyanıyor emziğe ağlıyor 9 aylık olduk gündüz ağzında emzik olmasın hissetsin meme diye bağırıyor çırpınıyor baya emzik için emziksiz uykuya hiçbir şekilde geçmiyor o yüzden şu anda bir probleminiz yoksa huzursuzluk uyku sorunu vs bence vermeyin ben çok pişmanım
Birde mesela biz önce 0-6 ay olduğu için ayı o aya göre aldık sonrasında 7 aylık olunca 6-18 ayını aldım fakat 9 aylık olduk hala 6-18 ayı tutmak istemiyor onu da daha alıştıramadık anlayacağınız