bbk88 ilk gün hastanede verdik sonrasında memeyi tutmadı hemşire de bize emzik verdiğimiz için tutmadığını söyledi korktum on beş gün vermedim ama bu süreçte yine mememi çıplak tutmuyodu silikon uçla tutuyordu on beş gün sonra verdim artık zaten silikonla emziriyodum yani emzik meme reddi yapmadı bizde ama ilk gün hemşire öyle diyince korktum bilmiyorum her bebek farklıdır tabi