deryaren onlar çok hormonludur 😂 banada herkes çok cılız çok zayıf diyorlardı ama kilo alımı artışı hep çok iyiydii, boş kilo iyi değil boşuna şişirmemek lazım ilerde vermeye çalışacaklar 😂 sağlıklı olsunlar yeterr, kilosuda gayet iyii göstermiyor kiloyu dersiniz olur biter kimene 😄