deryaren bizimki büyüdü artık 18aylık bıraktık mamayı, duan 2.5yaşında küçükken kullanıp memnun kaldığım için yazdım, kilo alımıda hep çok iyiydi meme+mama gittik bi süre sonra tamamen mamaya geçti o zamanda ek gıdaya başlamıştı zaten çok yemesede mamayla destekledim şuan kilosu gayet yerinde, mama kullanırkende hep iyi gidiyordu kilo alımı