Ay bende hastaneden yeni geldim 2. Ay aşılarını vurdurdum vurulurken çok ağladı gözünden yaş geldi hatta sonra bitince hemen kucağıma aldım sakinleştirmek için acısıyla 2 3 dakika daha kucağımda ağladı o ağlayınca bende ağladım dayanamadım ama sonra sakşnleşti birden ve uyudu eve kadar kucağımda getirdim yatağına yatırdım şu an uyuyor bende stresle bekliyorum ateşi çıkar mı biley olur mu diye gitmeden calpol vermiştim