fatmaan barismom ateş ve huzursuzluk olabilir ama sık sık kontrol edin , önerildiği gibi calpol verirsiniz geçer merak etmeyin 😊
aleynaderin1 barismom biraz ateş yaptı 1 gece 1 gün hiç uyuyamadım benimki sanırım ateşi yatkın arkadaşımın da kızı var aynı aylık hemen hemen onda hiçbir şey olmadı Bünye meselesi olacak diye bir şey yok sadece özel aşılar var iki menenjit bir rota onları aynı gün yaptı onlar çok ağır geldi keşke onları aynı gün yaptırmasaydım dedim sağlık ocağındaki hemşire yapalım yapalım hiçbir şey olmaz dedi tek pişman olduğum onları aynı anda yaptırmak oldu gene bir şey olmadı yine ateşli atlattı tabi üç gün sonra kendisi de koronadan dolayı ateş oldu o ayrı sağlık ocağındaki hemşire de bana aşılar bağışıklık sistemini düşürüyor dedi bir süreliğine bilmiyorum bağlantısı var mı ama ikinci dozları vurdurduğunda yani bu ay 2-3?gün dışarı çıkarmamayı düşünüyorum ve üst üste vurdurmamayı düşünüyorum
ersoz Ben bu zamana kadar bütün aşılarını yaptırdım 7aylık olduk cok hafif ateş gecirdik birazda huzursuzluk onun dışında bir sıkıntımız olmadı💐
ekimroad Aşıya gitmeden bir gün evvel banyo yaptırın dediler, ateşi çikarsa calpol ateş düşürücü verilebileceğini de eklediler. Üç aşı yapılıyor, iki bacak bir koldan.
mihrabalim barismom benim bebeğim aşı vurulduktan sonra çok ağlamadı ateşi falan da çıkmadı çok şükür bende sizin gibi 1 ay önceden streslenmeye başlamıştım ama korkuttum gibi olmadı 🥰 huzursuzluk oldu sadece o da büyük ihtimal aşı yerleri ağrıdığı içindir o da ertesi güne geçti uykumuzda da zararı olmadı korkmayın korktuğunuza degmiyor 🥰
denizz1212 barismom merhaba biz gitmeden calpol verdik ateş konusunda bi sıkıntı yaşamadık çok az çıkıp iniyordu hemen tek sıkıntı aşıyı hiç acımadan hepsini biyanda vurunca ağlamaktan morarmıştı🥹❤️
aleynaderin1 barismom bence öyle yap üzerine 3 gün sonra covid çekince benim kafa yanmıştı o hafta korkudan şimdi 5. Ayı olucak 2. Dozları ayrı vurdurtucam
barismom aleynaderin1 zor olmuş sizin için anne olunca anladım ne kadar zor bir durum evladın kötü olunca sen daha kötü oluyorsun 😮💨