İyi geceler herkese, neredeyse doğduğundan beri pişik var malesef. Kullanmadığımız krem kalmadı son olarak desitin kullanacağım (öneren olur diye baştan yazıyorum.) Islak mendilden olduğunu düşünüyorum bir süredir, ıslak mendil dışında ne kullanıyorsunuz neyle temizliyorsunuz altını, önerilerde bulunursanız sevinirim.