olduolanlar Meri-Mel 2 yaşında yani imkanım var şükür ama haftada 3 gün 2 şer saatten almayı düşünüyorum o düşünce olarak kaldı zorlayacak gibi beni 😂
Meri-Mel olduolanlar 2 yaşında bir bebi aşırı ilgi zamanında gönlünce olsun bakalım deneyimini anlat bize de🤩
2prensesimvarcanim olduolanlar yabancı dil+ zeka oyunları santranc vs + okul öncesi eğitim etkinlikler vs arkdasim kızı için saatlik 300 e tutmuş 2-3 aydirda devam ediyorlar Yabancı dil yoksa fazla gbi
SheDoesntCare olduolanlar fiyatı gayet uygun ama çocuğunuz ister mi ki 2 yaş sizden başkasına gidiyor mu yabancıysa belki istemeyebilir
olduolanlar SheDoesntCare 1 saat geçirdiler bende yanlarındaydım alışınca kolay olur diye düşünüyorum
mamaisqueen olduolanlar öğrenciyken oyun ablalığı yapmıştım bir cafede asgari ücrete, hemde günde 12 saat ve her gün. Şu an bu fiyatı duyunca bir şok olmadım değil, çocuğum olmasa yine yapardım 🫣😄
ciray olduolanlar bebeğiniz kaç aylık? Ben de eşim 24 saat nöbet tutarken biraz ilgilenecek birilerini istiyorum, üniversite öğrencisi bulacağım muhtemelen ama süreç biraz endişelendiriyor, benimki çokta küçük ama ben çok yoruluyorum.
olduolanlar ciray 2 yaşında. Çok yoruluyorsanız imkanınız da varsa bence bi değerlendirin bi nefes almak çok iyi geliyor
ciray olduolanlar benim bebeğim 13 aylık, biraz yabancı korkusu var ayına uygun olarak. İmkanım var ama ben biraz tedirginim bu konuda yapabilir mi diye ama tek başıma inanılmaz yoruluyorum artık enerjim yetmiyor maalesef.
sgzm Ben çocukdan önce yapmıştım kodlama ,İngilizce ve kitap okuma günlük ama 500 tl civarıydı çok da keyif alıyordum