olduolanlar Kızlar selamlar yaşadığınız şehirde oyun ablası ücreti nedir? Yaşadığım şehirde 400 tl ye buldum ama biraz zorlayacak gibi normal mi sizce
Meri-Mel olduolanlar Hiç fikrim yok canım ama ne ucuz ki 100-200 rakam değil artık çok fazla değil çalıştığınız için mi böyle bir şey talep ettinizz ,bir de ingilizce dahil mi fiyata 🤔
SheDoesntCare olduolanlar fiyatı gayet uygun ama çocuğunuz ister mi ki 2 yaş sizden başkasına gidiyor mu yabancıysa belki istemeyebilir
2prensesimvarcanim olduolanlar yabancı dil+ zeka oyunları santranc vs + okul öncesi eğitim etkinlikler vs arkdasim kızı için saatlik 300 e tutmuş 2-3 aydirda devam ediyorlar Yabancı dil yoksa fazla gbi
olduolanlar Meri-Mel yok çalışmıyorum sadece biraz nefes almak için açıkçası. Yabancı dil yok maalesef 😂
ikikedibirbebek olduolanlar oyun grubuna götürseniz daha iyi bence en azından sosyalleşmesi içinde iyi
Meri-Mel olduolanlar Himm anladım canım varsa imkanın değişik gelse de farklı bir deneyim olacak yavrun için kaç aylık 🤭🤔
olduolanlar Meri-Mel 2 yaşında yani imkanım var şükür ama haftada 3 gün 2 şer saatten almayı düşünüyorum o düşünce olarak kaldı zorlayacak gibi beni 😂