gulce9 bebekler çok acıktıkları zaman memeyi istesende tutturamıyorsun kaç saatte bir besliyorsunuz bilmiyorum ama 2 saat falan hikaye o sarılık dönemini zor atlatmış bir anne olarak tek önerim bebeğiniz acıkmadan hunharca emzirin yani gerekirse yarım saatte bir emzirin çünkü ne kadar çok çiş yaparsa sarılık o kadar çabuk geçer bunun içinde sürekli sık sık beslenmesi gerekiyor. Benim bebeğim emmedi sarılık yüzünden de hastanelerde sürünmekten ve sık sık beslemek gerektiği için mama kullandık biberon kullanmadım finger feeding ve eds yöntemiyle besledim ama bana mısın demedi emmedi. En başlarda bebekler yarım saat 40 dakika meme de kalabilir büyüdükçe süre azalıyor sarılıkla beraber ilk 1 buçuk 2 ay zorluyor ama sonrası rahat geçiyor. Meme de kalması çok iyi aslında hem sizin kokunuzu alıp rahatlıyor hem karnını doyuruyor hem de güvende hissediyor kendini.