Bebeğim 19 günlük, ilk günden memeyi aldı ama emmedi ben ağzına süt sıkıyordum ve şırıngayla mama verdik. Sonra 3. Gün sarılık oldu yatış yaptık orada şırıngayla beslememe izin vermediler bu şekilde aç kalır. Senin bebeğin sarılık önemli olan beslenmesi dediler biberona başladık. Bende bari philips avent olsun dedim hemen aldım ama 2 numaradan bile zor çekti. Bir süre öğrenince beni de tutmaya emmeye başladı ama canı isteyince bazen tutuyor bazen katılarak ağlıyordu 2 numara akış hızlı olunca 1 i denedim ama çok zor çekiyor. Doktor da bu sefer sadece anne sütü göğüsten ver biberon asla verme dediler bende eve geldim denedim çok güzel memeden içti hatta mastist olmuştum ilaca rağmen göğsüm tıkaliydi emdikten sonra açıldı. Ve biranda sutum artti ama bir daha da emmedi sonra kalkan taktim onunla emiyordu. Az once de kalkana da agladi kafasini geri atti almak istemedi. Biraz biberon verdim sonra tekrar gogus denedim o zaman tuttu. Bir tutuyor bir tutmuyor bende nasil ilerleyecegim biberon vereyim mi birde saatlerce meme basinda kaliyor sarilik da var doyuyor mu doymuyor mu hic bilmiyorum.