Nurci motheroflions beyazlar için sıvı asla işe yaramıyor ariel yada omo kullanıyorum önce 60’da sonra 90’da yıkıyorum çocukların kıyafetleri de dahil hiç çekme olmadı
mervetomrisece motheroflions kadir ezildi de görmüştüm ben de bi deneyeyim dedim baktım güzel ondan sonra hep öyle yaptım bi kere deneyin bence
Mariposa motheroflions ben ozellikle esimin beyaz atletlerini kaynatiyorum sirkeli sodali su ile ancak verimli oluyor, camasir makinalarinda avuc kadar suyla kar gibi beyazlayamiyor ne yazikki.
sedaozan motheroflions ben toz deterjan kullanıyorum. Ama beyazları mutlaka sıcak suda bekletiyorum makinede sonra o suyu sıkma yapıp tekrar sıcak suyla yıkıyorum bembeyaz oluyorlar
motheroflions sedaozan bende bi deniyim cok yuksek isi kullanmiyrodum yalan yok cekme yapar diye genellikle hersey pamuklu almaya calisiyorum o yuzden korkuyordum ceker diye boyle bir problem yasadiniz mi
sedaozan motheroflions ben genelde tişört vs 60 da havluları atletleri de 90 da yıkıyorum çekmediler benimkiler hiç
Redpepper Bingonun beyazlar için olanı var yeni çıkan, onunla birlikte leke çıkarıcı koyuyorum ben, bir de makineyi çalıştırdıktan sonra su alıyor ya makineyi durdurup bekletiyorum bikaç saat sonra çalıştırıyorum tamamen
Ozge_5555 motheroflions önce durulama ayarnda az deterjan koyup yıkanıyor sonra 60yada 90derecede yıkıyorm
Mdjdj53839 motheroflions tabi ki çamaşır sodası tursilin üzerine biraz çamaşır sodası ekleyin beyazlarınızı atın makinaya