motheroflions Kar gibi beyazlar için önerilerinizi bekliyorum sivi deterjan kullaniyorum ama sanki beyazlarim grilesiyor istedigim kar beyazligini alamiyorum önerilerinizi deneyimlerinizi bekliyorum deterjan oneriside yapabilirsiniz 💕
yildiz49_ motheroflions Arap sabunu ve sodamatikle sıcak suda bekletin ondan sonra normal detarjanla yikayin
3kidsmom motheroflions beyazlar içln Ariel ekstra soda koyuyorum sodanın markası camsil eşim anpadan almış çok beğendim lekeleri bile hiçbişey yapamadan çıkarıyor
sanli17 motheroflions beyazlar maalesef sadece toz deterjanla güzel oluyor kaç tane sıvı deterjan değiştirdim en son toz olana geçtim sıvılar bir etki vermiyor birde ekstra çamaşır sodası kullanıyorum beyaz çamaşırlara
betul97_ motheroflions Ben toz deterjan kullanıyorum önce mix 60 sonrada pamuklu 90 derecede yıkıyorum bembeyaz çıkıyor hiç öyle grileşme olmadı
motheroflions yildiz49_ normal gundelik yikama icin peki onerdiginiz deterjan var mi sanki sivi olanlar yeterli gelmiyor degistireyim
mervetomrisece Ben önce durulama programında az deterjanla yıkıyorum sonra normal beyazları attığım programa atıyorum mis gibi oluyorlar
rachelgreen_ Beyazlar için Ariel , 60 derecede yıkıyorum bir de ön yıkamalı yaparsanız daha beyaz çıkar bazen de 90da yıkarım ama dikkat edin belki makineden makineye değişiyordur çekme gibi durumlar yaşanmasın 😊
motheroflions rachelgreen_ tesekkurler ariel deterjan degisikligi yapayim birde 60 da yikamiyordum cok cekme yapilmiyor mu cocuklarin atletleri vs
rachelgreen_ motheroflions benimki daha 10 aylık onun kıyafetlerini ayrı yıkıyorum 🙈 önce bir deneme yapın çekmesinden korktuğunuz bi iki kıyafetle isterseniz. Ama 60ta çekmez pek sanmıyorum. 90 tehlikeli bir tık😅
mervetomrisece motheroflions kadir ezildi de görmüştüm ben de bi deneyeyim dedim baktım güzel ondan sonra hep öyle yaptım bi kere deneyin bence
motheroflions @“sanli17”#p37056439evet yaa bende sivilardan hic memnun kalmadim kac tane marka denedim sirf cocuklarin esyalari deterjan kalintisi kalmasin daha guvenli olur dedim ama yok beyazlarim istedigim gibi olmuyor
cokbilmismom motheroflions sivi detarjanlar hiç güzel temizlemiyor ben toz omo veya ariel kullanıyorum. Beyazların yaninada asla beyaz harici bir renk karismasi. Mesela siyahlı beyazlı kıyafetleri beyazlara atmayın siyah ufak bir detayı bile olsa tüm camasilar gri oluyor
seymammm Sıvı temizlemiyor bana da hediye gelmişti guzel bi markaydı yıkadım lekeler çıkmadı hiç toz omo aldım lekeler çıktı rahatladım