momft25 arkadaşlar zorda kalmadıkça öğrenmiyorlar. Ben mayıs ayında taşınacağım için yazlıklarım hepsini ütülemiştim. Sonra zaman bulamam diyerek. Hepsini ütülemem 3 gün falan sürdü. Kızım her yanıma geldiğinde ütü yapıyorum, yanabilirsin buhardan uzaklaş diye diye bensiz bir hayatın var olduğunu öğretmiş oldum. Bilerek yapmadım ama sonucu bu oldu. Sonra da taşındık ilgilenemedim. Şimdi kendi oynayabiliyor