3 yaşına girdi kızım ama kendi oyun kurma süresi çok kısa. Sürekli sende gel , sende oyna yanımda dur diye bana yapışıyor. Kreşede gidiyor aslında hayal dünyası , oyun kurma süresi uzar diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı bende çalışıyorum kendime zaten zaman yok ama eve yemek yapmaya bile zaman tanımıyor. Daha küçükken en azından öğle uykusunda hallediyordum işleri. Şimdi iyice bana bağlı oldu böyle durum yaşayan var mı sizler neler yapıyorsunuz ?