Kayra_68_aksaray Balteknem aksaray lıyım burada çok yeniyor ayy mayalı yla gözlemesi yapılır kışın yufka ekmekle sobanın üzerinde kızartıp yeriz biz köye gittikçe yaparız esin Ankaralı onlar da sevmez bi ben yıyorum 🤣🤣
myybabyy Kayra_68_aksaray akşam 6 dan sonra bişey yemiyorum. Hatta bazen 4 te 5 te yiyorum zerzebil aç uyanıyorum 🥴 yani baya dikkat ediyorum. Kaçamak sayılabilecek bi kahvaltıda sucuktan vazgeçmedim ama bu hafta onuda çıkarayım artık.
Kayra_68_aksaray myybabyy sucuk bende yıyorum hergın yemesem de sucuk yumurta falan yerim ama yağsız pişirir ı’m sucuğun yagı yeterli ekmek yemem hiç bir de mutlaka bol su