Feyzosumunannesi Kayra_68_aksaray Afiyet olsun En azindan 18.gününüzdesiniz ben henüz başlayamadım bile 🙈🤪
erays Kayra_68_aksaray ya bebeğim 6.5 aylık yeni başladım çalışmaya… 10 kilo fazlam var ama motivasyonum sıfır. Yorulmaya başladım diyete halim mi kalmadı acaba
Kayra_68_aksaray Feyzosumunannesi 🤣🤣 kendini hazır hissetmeden başlarsaniz devamı gelmez nezaman hazır hissedersen ozaman başla bence canim
prenseskus Kayra_68_aksaray aşırı iyi sıkı mi diyet yaptınız ben de 13 günde 2.4 vermişim ama çok çok sıkı değilim yürüyüş flaan da yok spor da yok
Kayra_68_aksaray erays kilonu kafana bakıyorsan o yüzden motıvasyon yoktur yada ekmek kamur işi tatlı şekerli şeyler de insanı yoruyor
myybabyy Afiyet olsun. Bende pazartesi başlamıştım. Bu sabah baktım henüz bir farklılık yoktu tartıda. İnsan bir hafta oldu birşeyler görmek istiyor en azından 1 kilo falan ama. Pes ermek yok yola devam. Yolum uzun çünkü biyerden başlamak lazım
Kayra_68_aksaray myybabyy sabret canım biyerlerde yanliş yapıyoraundur akşam 6 dan sonra birşey yeme sadece su şekersiz çay falan iç
Balteknem Kayra_68_aksaray cıddı mısınız sevdıgınıze nasıl yıyorsunuz bir yerde peynir tabağı ıstemıstık orda geldı tadım dedım allahım affetsın ama kötüydü o peynırın yenıldıgı sehırdensınız galba herkes yıyemıyor çünkü 😊
myybabyy Kayra_68_aksaray akşam 6 dan sonra bişey yemiyorum. Hatta bazen 4 te 5 te yiyorum zerzebil aç uyanıyorum 🥴 yani baya dikkat ediyorum. Kaçamak sayılabilecek bi kahvaltıda sucuktan vazgeçmedim ama bu hafta onuda çıkarayım artık.
Kayra_68_aksaray prenseskus bende sıkı bi dıyet yapmıyorum en çok akşam 6 dan sonra yemiyorum sabah ta 11 den önce kahvaltı yapmıyorum açlık suremi arttırıyorum
Kayra_68_aksaray Balteknem aksaray lıyım burada çok yeniyor ayy mayalı yla gözlemesi yapılır kışın yufka ekmekle sobanın üzerinde kızartıp yeriz biz köye gittikçe yaparız esin Ankaralı onlar da sevmez bi ben yıyorum 🤣🤣