busraufukilbilge seymolili isikik olmasin dikkat edin, bana biraz fazla geldi yaptiklariniz . Hava nasil bilmiyorum orda ama
hicranekincii 4 aylık kızım kısa kollu zıbın altına patikli pijama. Oda ısısı dün 24 derece falandı ama sabah uyandığında göğsü ve sırtı soğuktu. Uzun kollu uyku tulumu giydireceğim artık.
ozi0 mabellaa Ankaradayız uzun kollu ince zıbın ve ayaklı alt giydiriyorum yeterli oluyor sabaha karşı baya serin oluyor artık
begonvil00 Kbraunvr bende malatyadayım 7 aylık da askılı zıbın üste kısa kol tshirt alta uzun pijama altı giydiriyorum
Pamukhanim_ mabellaa Denizli’deyiz evin derecesi 24-25 derece kısa kollu üst uzun pijama altı giydiriyorum hadis üzerini örtüyor ama açıyor zaten
buketadenatalay mabellaa benimki 19 aylık bizde zonguldak Ereğlideyiz yakınız burada da geceleri 15-16 derece ben normal pijama giydiriyorum uzun kollu ayağınada çorap üstüne çok ince battaniye örtüyorum gerçi üstünü açıypr gece devamlı odası 25 derecenin altına düşmüyor daha ince giydirsem üşüyor
mirayel buketadenatalay biz de Diyarbakır’da yaşıyoruz.bebeğim 50 günlük Her akşam duş aldırıyorum ona da zıbın uzun kollu üst pijama ve altına çorap giydiriyorum gece de genellikle bacaklarına müslin örtü örtüyorum. Fazla mıdır. Acaba
buketadenatalay seymolili gayet yeterli giydirmişsiniz oda derecesine göre pikeyi örtüp örtmeyebilirsiniz, kayseri geceleri soğuk oluyor ama evlerin içi iyi oluyor neresindesiniz kayserinin
aslanmomy mabellaa bizde ankaradayız uzun kollu pijama takımı giydiriyorum birde orta kalınlıkta battaniye örtüyorum
3kedili2bebekli mabellaa İstanbul’dayız daha dün serin geldi ev bana kısa kollu zıbın ve şort giydirdim yatırdım ben kisin bile ayakları çıplak yatırdım hep uyku tulumuyla
neslika mabellaa 23 derecede tulumla üşümez, patikliye gerek yok. Bebekler bizim gibi üşümüyor. 18 aylık, oda 23-24 arası, kolsuz zıbın üstüne uzun kollu ince pijama (bazen tişört) altına uzun ince pijama. Örtmüyorum.
acetin mabellaa Ben de ankaradayım, uzun kollu pijama alt üst ve üstüne ince müslin zıbın. Terlememesinden anlıyorum anca yettiğini.
bilgekusss mabellaa ankaradayız biz de, ince bi tulum üzerine de 1 tog uyku tulumu. Ayaklarını açıkta bırakıyorum
dygskerem mabellaa ankaradayım dün kısa kollu zıbınla patıksiz alt giydirdim geci kolları falan buz gibiydi ben bile üşüyorum sonra patikli tulum giydirdim içine zıbınla
AlpSol mabellaa Istanbul, gece 27-28 arası oluyor Sadece kısa şort ile uyuyor , bezi de kullanmıyoruz 21 aylık bu arada Uyurken çok terleyen yapısı car o yüzden bu şekilde uyuyoruz