mabellaa Ankara biraz serinledi malum, 14 aylık, uyku tulumu giydiriyorum ama patiksiz, oda 23 derece ama benim ayaklarım üşüyor ya üstünü örtsem açıyor uyumaz öyle patikli mi alsam napsam tekrar siz nasıl yatırıyorsunuz ?
defnevedoruk mabellaa biri 3 aylık birş 2,5 yasında kısa kollu tişört uzun alt pijama giydiriyorum ikisinede bütün gece yüz kerede üstlerini örtüyorum 25 derece falan bizimde ev
minikmisimben mabellaa istanbuldayız bizim oda küçük sıcak oluyor tişörtle uyuyor daha sabaha karşı müslin örtüyorum terliyor öncesinde örtünce. 15 aylık kızım.
nergisevim Valla bi cam hep açık benim sabah kalktığımda ev çok havasız oluyor çünkü sıcaklıkta 24 düşüyor anca ama serin oluyor zıbın üstüne pijama ince bi örtüsü örtüyor gece illa kalkıp bakıyorum üşüyor yada terledi mi diye ona göre örtüyü değiştiriyorum 🌸
ekins mabellaa istanbul odamız 24 derece civarlarında , uzun kollu badi altında uzun pant çorap yok. İnce bir battaniye örtüyorum sırtına beline doğru 2 buçuk aylık
Ahsensmom_ mabellaa kısa kol tişört altı uzun çorap yok örtü örttüğüm gibi açıyor maalesef napacağım bilmiyorum
mgk5455 Bir kısa kollu ya da sıfır kollu zıbın ( cunku gece cok terlıyor ⅗ kez degıstırıyorum ) altına da uzun alt corap yok. Ustunu de ortmuyorum karnına ınce muslın bez koyuyorum ama sırtı anında terlıyor cok yoruldum terınden. Sonra acaba ince mı diye dusunmekten de yıldım
cilekc mgk5455 Merhaba benim bebeğimde çok terliyor . Sıfır kollu zıbın da giydirsem uzun kollu zıbında her türlüsünü denedim ensesi ve beli çok terliyor . Çözümü bulamadım gercekten . Kolları falan soguk oluyor diğer türlü, şaştım kaldım yaz kış hep terliyor
seymolili Kayserideyiz, 45 günlüğüz. Çıtçıtlı badi + uzun kollu patikli tulum + müslin ile yarım kundak + ince pike Sizce çok mu kalın ben çok üşüyen biriyim
busraufukilbilge seymolili isikik olmasin dikkat edin, bana biraz fazla geldi yaptiklariniz . Hava nasil bilmiyorum orda ama
buketadenatalay seymolili gayet yeterli giydirmişsiniz oda derecesine göre pikeyi örtüp örtmeyebilirsiniz, kayseri geceleri soğuk oluyor ama evlerin içi iyi oluyor neresindesiniz kayserinin
adakin seymolili özür dileyerek söylüyorum biraz kalın gibi geldi bana evler sıcak zaten ilk ayıda geçmiş isilik olur artık sıcak istemez bebeğiniz 💕 sağlıkla büyüsün