momofalya inan o kamerayı 3 yaşına kadar falan kullandık ve gittiğim yere götürdüm, olur ya çocuk ağlar, üzerine örtü dolanır, düşer diye ayırmadım yanımdan, anne olarak hassas düşünmede kafayı yiyecek duruma geldik artık, şu an da da kızımda adenovirüs diye bir virüs çıktı 6 gündür ateşli burdan da dua etmenizi rica etsem bende bu yüzden uyuyamıyorum sürekli yüksek ateş